معرفی برند محصولات شیر گاز ایران :

گروه صنعتی گاز ایران در سال ۱۳۶۲ با هدف بومی سازی تولید انواع شیرآلات بالوالو گاز و از جنس آلیاژ برنجی در سایز های مختلف و برای کاربردهای از جمله استفاده در زیر ساخت های تاسیساتی خطوط  انتقال گاز ،  لوله کشی های گاز منازل و کلیه ی ساختمان های اداری و تجاری تاسیس و آغاز به کار نمود .

لوله و اتصالات رستم زاده

شیر گاز ایران

در فاز بعدی در سال ۱۳۹۲ توانست با استعداد مهندسان جوان ایرانی به تکمیل سبد تولیدی محصولات بالوالو در سایز های مختلف برای کاربرد انتقال آب ، روغن ، نفت ، لوله کشی آب منازل ، گاز و کلیه ی ساختمان های اداری و تجاری در خوزه تاسیسات و … انجام گرفت .گروه صنعتی شیر گاز ایران (SGI) در زمینه طراحی، ساخت و تولید محصولات زیر فعالیت دارد:نماینده رسمی لوله و اتصالات نیوپایپ در مشهد 

شیر آلات بالوالو گاز از جمله شیر های کپسول گاز ، شیر بالوالو گازی دسته اهرمی ، شیر  گاز دست خروسکی ، شیر بالوالو قفل شوتده و … می باشد .

مزایای استفاده از شیر گاز ایران :نماینده رسمی لوله و اتصالات نیوپایپ در مشهد 

شیر گاز ایران که امروزه از لحاظ محبوبیت و همچنین از لحاظ قیمت بین همگان جایگاه خوبی دارد . عمر طولانی شیرهای گاز ایران باعث شده است بین مصرف کننده گان صنعت ساختمان سازی به شدت افزایش یابد .یکی دیگر از مزایای محصولات شرکت گاز ایران این هست که بعد از مدت زیادی اسفاده نکردن و باز و بسته نکردن این شیرها می توان مطمئن بود که مجدد می شود از آن استفاده کرد ، و این مزایای خوب به دلیل این هست که مواد و آلیاژ مورد استفاده این شرکت از کیفیت بالا و اصل بودن در تولید محصولات خود می باشد .

شیر گاز ایران یکی از مطمئن ترین شیر های گازی برای استفاده است ، چرا که بارها در شرایط مختلف در زمان های طولانی امتحان خود را پس داده است . به طوری که در بسیاری از موارد به شیرهای سوزنی و دروازه ای ارجحیت داده می شود .نماینده رسمی لوله و اتصالات نیوپایپ در مشهد 

.

® فروشگاه لوله و اتصالات رستم زاده (شرکت بازرگانی جهان فولاد توس ) نماینده رسمی شرکت گاز ایران در مشهد می باشد ® (کلیک کنید )

 

 با توجه به نوسان قیمت شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و ارسال پیش فاکتور با ما در ارتباط باشید  (کلیک کنید) 

 

 تمام محصولات به قیمت کارخانه و با تخفیف ویژه می باشد  (کلیک کنید) 

.

® جهت دانلود لیست قیمت و محصولات شیر گاز ایران ®  ( کلیک کنید )

 

.

شماره تماس شرکت : ۳۷۵۱۸۹۲۱-۰۵۱ * ۳۷۵۱۶۷۱۵-۰۵۱

لوله و اتصالات رستم زاده