معرفی برند گلسار گلپایگان : 

شرکت تولیدی گلسار پلیمر گلپایگان ( سهامی خاص ) در  سال ۱۳۹۳ با علامت اختصاری gpg بنیان نهاده شد . شرکت با به کارگیری استعداد نیرو های توانمند، دانش فنی روز، توسعه مداوم کسب و کار و ارتقاء خطوط و امکانات تولید، به طور مستمر رشد کرده و با گسترش تولیدات خود در زمینه لوله و اتصالات توانسته سبد کالایی مورد نظر مصرف کننده را کامل و تولیدات متنوعی را به صورت مجزا به مشتریان خود ارائه نماید.

اکنون کارخانه با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع، واقع در شهرک صنعتی گلپایگان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه لوله و اتصالات شناخته شده است . مدیران شرکت گلسار پلیمر گلپایگان با تکیه بر تلاش و کار گروهی، تاکید بر تعهدات سازمانی و رعایت ارزش ها موارد ذیل را سر لوحه کار خویش

لوله و اتصالات رستم زاده

…. لوله و اتصالات گلسار گلپایگان

قرار  داده  است  . تولیدات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب  به سرعت در میان مصرف کنندگان محبوب شده است . به طوری که  یکی از پرفروش ترین شرکت  لوله فاضلابی در بازار  ایران می باشد.

 محصولات شرکت گلسار پلیمر گلپایگان به شرح ذیل طبقه بندی می شوند:

اتصالات PVC – U فاضلابی جهت استفاده در داخل ساختمان زیر و روی کار طبق استانداردهای روز و یا استاندارد ملی ایران ۹۱۱۹ ISIRI ( از سایز ۶۳تا ۱۶۰ اتصالات و لوله از سایز ۴۰ تا ۲۰۰)لوله های PVC – U انتقال آب باران و هواکش جهت نصب روی کار از ( سایز ۶۳ تا ۱۶۰ ) اتصالات و لوله از(سایز۶۳ تا ۲۰۰) و لوله های PVC – U انتقال کابل های مخابراتی و برق جهت نصب زیر خاک طبق استاندارد های روز تولید لوله تولیدات شرکت در رده های مختلف با فشار کاری است.

 

® فروشگاه لوله و اتصالات رستم زاده (شرکت بازرگانی جهان فولاد توس ) نماینده رسمی شرکت گلسار گلپایگان  در مشهد می باشد  ® ( کلیک کنید )

 با توجه به نوسان قیمت شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و ارسال پیش فاکتور با ما در ارتباط باشید  (کلیک کنید )

 

 تمام محصولات به قیمت کارخانه و با تخفیف ویژه می باشد  ( کلیک کنید )

 

® جهت دانلود لیست قیمت و محصولات گلسار گلپایگان ® (کلیک کنید )

 

.

شماره تماس شرکت : ۳۷۵۱۸۹۲۱-۰۵۱ * ۳۷۵۱۶۷۱۵-۰۵۱