معرفی برند مانیسمان :

لوله مانیسمان اولین بار توسط برادران مانیسمان تولید شد و علت این نام گذاری همان هست.در میان لوله های موجود در بازار لوله های فولادی بدون درز از اهمیت و کابرد بالایی برخوردار هستن . ای نوع از لوله ها روش ساخت ویژه خود را  دارند و به دلیل نبود درز در آنها در صنایع حساس به کار برده می شوند . .

لوله مانیسمان که به آن لوله بدون درز نیز گفته می‌شود لوله‌ای است که روش تولید و ساخت آن به نحوی است که بدنه‌ای یکدست و بدون درز دارد و هیچ نوع جوش‌کاری بر روی آن صورت نگرفته است. این نوع لوله معمولاً از فولاد ساده کم‌کربن ساخته می‌شود؛ اما به وسیله افزودن برخی مواد به داخل و بیرون لوله، آن را در برابر زنگ زدن مقاوم می‌کنند.

این لوله‌ها به دلیل یکدست بودن و بدون درز بودنشان نسبت به سایرین محکم‌تر هستند و قیمتی بالاتر از سایر لوله‌ها 

لوله و اتصالات رستم زاده

لوله و اتصالات مانیسمان

دارند. موارد استفاده گوناگونی برای لوله‌های مانیسمان در رده‌های مختلف وجود دارد.

لوله و اتصالات  مانیسمان در صنایع زیر کابرد ویژه و گسترده ای دارند از جمله : 

۱ . لوله مانیسمان جهت صنایع ساختمانی از جمله گازرسانی 

۲ . لوله مانیسمان جهت خط لوله فشار قوی

۳ . لوله مانیسمان استیل جهت خطوط صنایع غذایی  و دارویی

۴ . لوله مانیسمان جهت خطوط نفت و گاز و … کابرد دارد .

انواع لوله مانیسمان :

انواع لوله رایج مانسمان به شرح زیر می باشد : 

  • رده ۲۰ :

این نوع از لوله، ضخامتی در حدود ۲ تا ۶ میلی‌متر و سایزی حدود ۱  تا ۱۲ اینچ دارد؛ همچنین وزن آن بر اساس مشخصات دیگرش تا حدود ۳۰۰ کیلوگرم متغیر است.

  • رده ۴۰ :

این نوع از لوله‌ی مانیسمان نیز سایزی از حدود ۱ تا ۱۲ اینچ و ضخامتی در بازه‌ی ۲ تا ۱۰ میلی‌متر خواهد داشت. وزن این محصول در برخی موارد تا ۵۰۰ کیلوگرم هم می‌رسد.

  • رده ۶۰ :

این لوله، مانند سایر انواع لوله، بدون درز نیست و تقاضا برای آن کم است. این رده، معمولاً در بازه‌ی قطر ۸ تا ۲۴ اینچ تولید و عرضه می‌شود؛ وزن آن نیز بر اساس قطر در ضخامت، متفاوت خواهد بود.

  • رده ۸۰ :

این محصول، در ضخامتی بین ۳ تا ۹ میلی‌متر و وزنی حدود ۹ تا ۱۵۰ کیلوگرم به بازار عرضه می‌شود. همچنین گفتنی است که از نظر سایز، بسیار متنوع است.

  • رده ۱۲۰ :

وزن این محصول، در مقایسه با ضخامت زیاد آن تا حدود ۷۰۰ کیلوگرم هم می‌رسد و سایز و ابعادش بر اساس درخواست مشتریان، متعدد است.

  • رده ۱۶۰:

بالاترین رده‌ی لوله‌های مانیسمان است که با وزنی بسیار زیادتر از رده‌های دیگر به بازار عرضه می‌شود. این لوله در صنایع خاصی کاربرد دارد .

 

® فروشگاه لوله و اتصالات رستم زاده ( شرکت بازرگانی جهان فولاد توس ) عامل پخش انواع لوله و اتصالات مانسمان در مشهد می باشد ® ( کلیک کنید )

 

 با توجه به نوسان قیمت شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و ارسال پیش  فاکتور با ما در ارتباط باشید  ( کلیک کنید )

 

 تمام محصولات به قیمت کارخانه و با تخفیف ویژه می باشد  (کلیک کنید)

 

® جهت دانلود لیست قیمت و محصولات مانسمان ® ( کلیک کنید )

 

.

شماره تماس شرکت : ۳۷۵۱۸۹۲۱-۰۵۱ * ۳۷۵۱۶۷۱۵-۰۵۱