معرفی برند : لوله و اتصالات نیوپایپ

لوله و اتصالات رستم زاده

لوله و اتصالات نیوپایپ

در دنیای امروز،  صنعت ساختمان سازی دارای هزینه های بسیار زیادی می باشد پس توجه به کیفیت لوازم بکار رفته در ساختمان توجه ویژه می شود . یکی از مهم ترین قسمت های  ساختمان سیستم لوله کشی  آب و فاضلاب ساختمان است .در دهه گذشته پیشرفت چشم گیر در صنعت ساختمان و لوله بکار رفته در ساختمان با که عمر مفید این را به ۵۰سال افزایش داده استPEX-b-Al-PEX-b تکنولوژی جدیداین تکنولوژی تلفیقی از لوله های پنج لایه با دمای کاربردی حداکثر۹۰درجه سانتیگراد معرفی شده است.که ترکیبی از فلز و پلیمر را در خود جای داده است که باعث جلوگیری از آسیب هایی نظیر خوردگی و رسوب گیری در لوله های فلزی و انبساط حرارتی زیاد و عدم تحمل زیاد دما و فشار آب و نفوذ پذیری اکسیژن در لوله های پلیمری میشود.

محصولات برند نیوپایپ : می توان گفت مهمترین محصول نیوپایپ، شامل لوله های پنج لایه PEX-B-AL-PEX-B می باشد که با استفاده ازآخرین فناوری روز دنیا ، تلفیق فلز و پلیمر، در کارخانه گیتی کالا ایرانیان اصفهان تولید شده است‌.

محصولات برند نیوپایپ از تنوع گسترده ای شامل موارد زیر برخوردار است:

  • انواع لوله های پنج لایه برند نیوپایپ ، سه راهی ها،زانویی، مغزی، تبدیل ، رابط ، درپوش و … که در انواع پرسی، فشاری، کوپلی و رزوه ای تولید می شوند.
  • انواع چپقی، بوشن ، والو ها، کلکتور ها و… که برای انتقال و کنترل سیال، قطع و وصل آن، توزیع یکنواخت سیال و تغییر جهت مسیر لوله مورد استفاده قرار میگیرد.
  • دستگاه ها و تجهیزات لازم برای لوله کشی و خدمات تاسیساتی شامل ابزار های تنظیم، جعبه ابزار لوله، دستگاه برش لوله، قالب ها، فک و پرس، دستگاه پرس، رول بازکن، لوله خم کن، جعبه فک و قالب  و …

 

® فروشگاه لوله و اتصالات رستم زاده ( بازرگانی جهان فولاد توس ) نماینده رسمی لوله و اتصالات نیوپایپ – شرکت گیتی پسند – در مشهد می باشد  ® (کلیک کنید)

.

 با توجه به نوسان قیمت شما می توانید جهت اطلاع از قیمت و ارسال پیش فاکتور با ما در ارتباط باشید  ( کلیک کنید)

 

 تمام اجناس به قیمت کارخانه و با تخفیف ویژه می باشد  (کلیک کنید)

.

® جهت دانلود لیست قیمت و محصولات لوله و اتصالات نیوپایپ ®(کلیک کنید )

 

.

شماره تماس شرکت : ۳۷۵۱۸۹۲۱-۰۵۱ * ۳۷۵۱۶۷۱۵-۰۵۱